Hospodaření s časem

Služba Řízení času FleetBoard* podporuje nejdůležitější aplikace z oblasti pracovních dob řidičů. Evidence dat probíhá automaticky a šetří tak s ní spojené náklady na dokumentaci. Disponenti plánují na základě aktuálních zbytkových dob řízení a získávají informace o identitě, skupině pracovní doby a aktuální pozici každého řidiče. Pro mzdové účetnictví jsou zde k dispozici pracovní doby řidiče důležité pro výpočet mzdy.

Díky novému tachografu a tachomanagementu FleetBoard lze karty řidičů a velkokapacitní paměti vašich vozidel vzdáleně načítat a archivovat. Palubní počítač FleetBoard TiiRec je přes rozhraní spojen s tachografem a umožňuje automatizované stahování dat z velkokapacitní paměti. Veškerá data se pak podle národní legislativy uloží v středisku služeb FleetBoard až na tři roky. Zabezpečená data vás informují ve vašich vlastních analyzačních programech o pochybeních při překročení doby řízení a doby odpočinku, o chybějících staženích nebo o překročení povolené rychlosti.

Poznámka: Čtečka karet Smart Card Reader (FleetBoard doporučuje Omnikey 3121), karta podniku a analyzační software (např. ZA/ARC) nejsou součástí dodávky.

Nepromeškejte, co pro vás má služba Řízení času FleetBoard připraveno:

  • Časová evidence (pracovní doby, doby řízení)
  • Tachomanagement (stahování karet řidičů, stahování velkokapacitní paměti)

V části Ke stažení si můžete stáhnout aktuální produktovou brožuru ke službě Řízení času FleetBoard a Tachomanagement.

X

Používání cookies

Pro optimální vytváření webových stránek a jejich průběžné zlepšování používá Daimler cookies. Dalším používáním webové stránky souhlasíte s používáním cookies.

Další informace získáte v pokynech ke cookies.

Vaše návštěva na této webové stránce je momentálně anonymně evidována službou pro analýzu webových stránek.
Pokud s tím nesouhlasíte klikněte zde.

Další informace k tomuto tématu najdete v tiráži.