Je vyžadován upgrade hardwaru

Informace k výměně hardwaru.

Na této stránce najdete všechny důležité informace k úspěšné výměně hardwaru vašich aktuálních jednotek TP3, TP4 a TP5 na základě Life Cycle Management a dále k nadcházejícímu vypnutí sítí 2G a 3G. Při vypnutí sítě 2G bezpodmínečně zohledněte také vozidla v tranzitní dopravě (např. Švýcarskem od 31.12.2022).

Vypnutí sítí 2G a 3G

Přehled zemí s plánovaným vypnutím sítě

Kterých zemí se to týká: 2G3G_Network_Availability_Map.pdf.

Proces výměny hardwaru

Čtyři kroky k úspěšné výměně hardwaru:

1. Objednejte hardware a sjednejte termín v servisu

Díly pro vozidla Mercedes-Benz: Zkontrolujte prosím ve standardním katalogu (Xentry Parts Information)

Díly pro vozidla jiných výrobců

2. Deaktivujte vozidla se starým hardwarem

Deaktivujte vozidlo 2–3 dny PŘED termínem v servisu.

Aktivovat/deaktivovat dlaždici: zvolte deaktivovat.

3. Vozidlo bude upraveno v servisu

Návod pro vozidla Mercedes-Benz: Zkontrolujte prosím ve standardním katalogu (Xentry Parts Information)

Návod pro vozidla jiných výrobců (1)

Návod pro vozidla jiných výrobců (2)

Návod ke zkoušce pro vozidla jiných výrobců

Telefonní číslo naleznete pomocí generátoru telefonních čísel. Na níže uvedeném odkazu zadejte číslo ICCID.

4. Nechejte aktivovat vozidlo s novým hardwarem

Po úspěšné výměně proveďte aktivaci

FleetBoard: Online Support Center -> Aktivovat/deaktivovat dlaždici: Zvolte aktivovat.

Při aktivaci prosím zadejte sériové číslo (viz níže) příslušné jednotky v Online Support Center.

 

Zde najdete sériové číslo / ICCID:

Vyhledávání telefonních čísel:

Kontakt: